2013-05-19

Läkaren kunde inte säga om jag har bråck igen så jag väntar på att få en tid hos röntgen. För övrigt mår jag inte så bra, det har blivit en hel del Xanor den senaste tiden och min förkylning är värre. Jag har inte tagit Xanor idag... har ganska mycket ångest just nu... men jag vill inte ta piller. Jag ska borsta tänderna nu så får vi se hur det känns sedan.

Ska ta tempen. Nä, ingen feber just nu. Jag hade lite tidigare ikväll. Jag är i min lägenhet för jag vill inte smitta mina päron. Jag går omkring med hörlurar och lyssnar på musik... annars blir jag knäpp av allt oväsen från den/de ovanför. Det är helt sjukt att folk kan gå omkring non-stop i en liten etta. Äh, idioter. Nu ska jag borsta tänderna. Måste bara leta fram tandborsten och tandkrämen i min sova-borta-väska. Jag sov på Mårtens soffa igen. Var där och kollade på TV igår... fel låt vann förstås.