2013-12-22

Gladare

Jag fick en känsla tidigare ikväll... så jag googlade på mitt namn... och hittade att jag har vunnit i en julkalendertävling. Kläder värda nästan 2000 kr tackar jag inte nej till. *hi, hi*

Min hals känns inte så bra. Det är Café Operas fel som hade garderoben utomhus i ett tält istället för på övervåningen. Men det var kul att vara där ändå. Varje gång Mårten lämnar mig för att hämta vatten så börjar någon man att prata med mig. Senast så var det en som försökte impa på mig för tydligen ser jag inte ut som en teknknörd. Vi stod vid en subwoofer som fick skynket som täckte den att nästan flyga iväg. Han påpekade det och sa: "Det är en subwoofer. Vet du vad det är?" "Ja, självklart" svarade jag eftersom jag alltid är ärlig. Sedan dog det samtalet ut. *ha, ha* Om han hade varit typ 10 år yngre och snyggare så hade jag kanske spelat dum... eller inte.