2013-12-14

Snö

Det snöar ute... usch! Jag har nyss ätit pasta med lite mild ostsås till. Ska ut ikväll med Mårten och morsan så jag vill inte äta något som smakar för mycket. Kan ändå inte äta smakrika saker när jag mår illa.

Hoppas att snöandet avtar för jag vill inte gå med högklackade skor i snön. Varför högklackat? Jag brukar klä mig olika beroende på vad jag ska göra... för att passa in i miljön och bland människor. Men i min garderob finns bara två typer av skor att välja på: gympadojor eller högklackat. Så när man ska till Östermalm så tror jag nog att sneakers inte passar så bra...

Nej, nu fick jag skrivtorka. Precis som när jag är med i julkalendrar. Jag hatar när man ska motivera "varför just du ska vinna". Man har ingen aning om man ska skriva något roligt, fint, påhittigt, rimma eller liknande.