2014-08-05

Allt är skit. Bråcket är för jävligt för jag har mens och Mårten har fått mig att gå upp i vikt säkert 3 kilo. Jag har huvudvärk, nackvärk, ont i ryggen som fan och mår piss psykiskt också. Tror jag åt mer än 50 st Xanor resan hit och första veckan här. Har abstinens som fan... magkramper, ångest, utomkroppslig känsla, andra känslor som inte går att beskriva, sover skitdåligt, vaknar minst 4 gånger per natt av att kroppen rycker till... som om någon använde en sådan där... manick som får igång hjärtan som stannat. Sedan vaknar jag säkert 20 gånger till under natten av andra orsaker... usel säng, mardrömmar, oväsen ute etc etc.

Är sur på morsan också. Hon lyssnar aldrig på vad jag säger och är bara allmänt konstig och otrevlig. Tänker inte prata med henne på ett bra tag. Jag gillar inte Mårten heller. Han är störd. Jag vet att han inte heller mår bra men det är ingen ursäkt för att vara otrevlig. Nej, jag får skaffa nya vänner för jag har snart fått nog av all skit. Fast å andra sidan behöver man inte vänner om man är död.