2014-08-23

Trööööööööööööööööööött. Dagarna bara flyter ihop. Känner mig konstig... och inte på ett bra sätt. Tror det är dags för lunch nu. Är inte hungrig men måste äta något.

Mina fåglar är också lite sega idag. Just nu sitter de och äter bredvid mig men för en stund sedan sov de. Det ser ut som att hannen vill något för han tittar på mig hela tiden. Det är kanske dags att introducera sallad igen. Jag satte upp det i början men ny bur och ett grönt salladsmonster var ingen höjdare. Nu vågar de hoppa omkring i hela buren så jag får väl köpa sallad nästa gång vi åker och handlar. Borde bli på tisdag eftersom jag tror det är sista dagen de har erbjudande på balsam. Hittills har jag köpt samma sort som i Sverige och det fanns bara i en liten butik här i närheten. Nu verkar den inte finnas kvar så jag testar två andra sorter och när jag hittat en som är bra ska jag handla mängder. Nja, ett par stycken i alla fall. En balsamflaska räcker max 3 gånger för mitt midjelånga hår.