2014-11-23

Allt känns blä idag. Gympade imorse trots att bråcket gjorde ont. Måste ner typ 2 kg så det gör mindre ont. Middag idag blir alltså ett äpple och en liten burk tonfisk i solrosolja.

Nu ska jag borsta håret. Det når nästan ner till midjan så det tar ett tag att borsta igenom det... men jag gillar långt hår så det är bara att stå ut med allt jobb det innebär. Sedan ska jag tvätta ansiktet så kanske jag känner mig lite fräschare...

Jag försöker hitta roliga saker att göra. Upptäckte bara att H&M har VIP-shopping om någon vecka eller så... Det är väl bättre än ingenting. Något hittar man väl alltid att köpa när det är 20% rabatt på allt. Kanske ett par varma strumpor... ullstrumpor... eller en varm och skön tröja.

Nej, dags att göra sig i ordning. Sen ska jag sitta framför TVn resten av dagen.