2014-11-16

Min kropp är i Sverige men min hjärna verkar vara kvar i Spanien... och inte kan jag se på spanska motsvarigheten till Gran Hermano här heller. *suck*. Hittade bara sidor som streamade med så mycket reklam över hela skärmen att man knappt såg något ändå. Jag får nöja mig med att titta på andra spanska program via nätet. Fast söndagar suger, det är bara skit på TV.

Känner mig nere och mår inte så värst bra med ångesten. Har fått tillbaka den jäkla kristallsjukan. Yrsel och ångest går inte ihop. Jag gör Epley-övningar varje dag och det hjälper kanske... men jag vet inte vilken sida jag ska behandla. Det tjuter som fan i vänster öra (precis som förut) men betyder det att jag ska behandla vänster sida då eller höger? Tycker det snurrar lika mycket i huvudet oavsett vilket håll jag vrider det åt. Ska kanske testa att göra både höger och vänster Epley. Äh, jag vet inte... jag kör kanske på med vänster ett tag och hjälper det inte så testar jag höger. Så här ser en höger Epley ut... jag ska göra precis tvärtom alltså. Det måste ju ha hjälpt förra gången jag fick det eftersom det gick över. Om en vecka tänkte jag sätta igång med vanliga Wii-träningen också...