2014-12-19

Morsan var jobbig ikväll så jag var tvungen att ta en Flunitrazepam. Mår inte alls bra. Försöker hitta något kul att göra på nyår... olika nyårspaket hos restauranger, nattklubbar, hotell. Allt är så jävla dyrt. Snittpriset på alla ställen är 3000 kr. Det enda som var lite lockande var spanska restaurangen Andalucia som har ett nyårserbjudande för ca 1000 kr per person. Men är det verkligen värt det när man inte ens vet om maten är god? Dessutom kan jag inte äta för jag måste ner i vikt för bråcket blir bara värre. Det hjälper inte med allt tjafs och annat som stressar upp mig heller.

Är deppig som fan och vill bara dö. Är så trött att leva det här skitlivet och inte ha något riktigt hem. Visst, jag har min lägenhet men bor man där för länge blir man störd av alla jävla grannar. Gillar inte egentligen heller att de som står mig nära förmodligen läser det här. Ibland har jag bara lust att skriva typ att morsan är en jävla idiotkärring som bara förvärrar allting och sedan kommer hon med den störda kommentaren som lägger skulden på mig: "jag vill bara ditt bästa". Så jävla irriterande. Grälet idag var skitjobbigt för det fick mig att få ont som fan i bråcket för att jag spände mig. Ser även suddigt för att jag blev så upprörd. Har ont i alla muskler också. Är trött på att det stinker i badrummen och gamla människor luktar inte heller gott. Vädret är skit... allt är skit.

Vänskapen med Mårten är också fucked up. Han behandlar mig som skit ibland och får mig också att må sämre. Visst, det finns många tillfällen då han är supersnäll och hjälper mig. Jag vet inte... det känns bara som att något har förändrats.

Även om jag vill dö så tänker jag inte göra något åt det för då blir päronen och Mårten så irriterande överbeskyddande (eftersom de läser det här). Jag får inte ens bada ifred utan att morsan ska prata med mig hela tiden.

Fan, varför måste allt vara så jobbigt? De som säger "ta dig i kragen" kan fan ta en snara runt halsen och hänga sig. Jag vet inte hur det är för andra men så fort saker och ting känns lite bättre så dyker det alltid upp något som drar ner en i skiten igen.

Äh, jag borde lägga mig nu för jag måste träna imorgon. Fuck, jag måste träna varje dag för annars går jag inte ner i vikt och har mer ont vid bråcket. Natti natti... för det lär inte bli en god natt.