2014-12-30

Håret är tvättat, finnarna lyser rött... Ja, jag är redo för nyårsafton. Hrm, får försöka täcka dem med lite smink imorgon. Har hängt fram två klänningar men det skulle inte förvåna mig om jag väljer en annan klänning. Den ena är svart men kanske lite för... ja, för lite. Den andra som är svart och lite senapsgul är mer täckande... men jag tror den har tyll under som är ganska rivig... vilket inte är någon höjdare eftersom jag ska ha tunna nylonstrumpbyxor. Den första klänningen köpte jag på rea tidigare i år... 49 kr kostade den. Den andra tror jag gick på 350 kr. Dyrt va? *ha, ha*. Min dyraste klänning köpte jag i somras i Nice för motsvarande 620 kr... men den var på rea. 1240 kr var ordinarie pris. Jag behövde en långklänning för att täcka mina sönderskrapade knän...

Nej, måste sova nu. Goooooooood natt.