2015-02-20

Coño, min mobil har blivit spansk igen. Joder.. Hm, emoji... engelskt tangentbord, spanskt igen... Sådär, nu är vi svenska.

Glömde bort vad jag skulle skriva. Öh... nej, jag minns inte. Jag känner mig rastlös. Det är iofs bättre än att ha ångest men... Äh, jag verkar ha tappat alla ord. Min skalle är tom... va? That makes no sense at all.

Nej, så här kan vi inte ha det. Jag ska lägga mig och sova. I helgen ska jag inte göra ett dugg förutom att försöka undvika att bli förkyld som mina päron och ta så ska jag ta en bad-dusch på söndag för på måndag åker Mårten och jag på en roadtrip en bit norrut. Apropå trip så har jag vunnit en kryssning i A-hytt. Coolt va? De få gånger jag åkt båt har det alltid varit i de sämsta hytterna långt ner och utan fönster. Någon gång i vår ska Mårten och jag resa.

¡Buenas noches!