2015-02-10

Jag har just tagit 2 Xanor. Det var ingen bra dag idag och den slutade ännu sämre. Ladda inte ner de senaste Nvidia-drivrutinerna... eller skapa i alla fall en återställningspunkt innan. Jag vet inte hur jag ska lösa mitt problem. Nummer ett är i alla fall att kopiera viktiga filer till en extern hårddisk. Det lär ta flera dagar med tanke på att min dator blivit segare än en 600 mhz dator...

Jag får ladda min lilla netbook så jag kan googla efter lösningar. Har ändå saker på den som senare måste över till vanliga datorn.

Fåglarna sover ute igen så jag fick ta ut boet och sätta det under en lampa. Imorgon kan jag kanske filma dem lite mer. Den ena börjar få fjäderpennor på huvudet så den ser ut som en punkare. Jag tänker INTE sätta mig vid datorn så fort jag vaknat. Jag väntar minst en timme så jag kan få ner frukost, fixa åt fåglarna och fiskarna. Jag väntar kanske ännu längre. Allt beror på hur jag mår. Kan man inte tänka klart är det inte ens någon idé att ge sig på problem. Okej, det enda skulle då vara att försöka kopiera filer.