2016-05-05

Bläääääääääääääää. Det beskriver väl typ allt. Imorgon är det träning som gäller igen. Jag måste gå ner två kilo så jag kommer i mina jeans. Vissa passar... men de flesta är för tajta. All vikt har satt sig på lår, rumpa och vader. Jag får väl gå i långkjol hela sommaren annars. Usch, nej det går ju inte. Jag får köra samma metod som jag gjorde förut: är jag inte hungrig så äter jag inte. Fast det gäller bara middagen för jag dricker Actimel till frukost och äter pasta till lunch. Apropå mat och sånt... varför är det så dyrt med lång hållbarhetsmjölk? Nästan 12 kronor tar Lidl. I Spanien kostar det typ 50 cent... eller var det 60? Äh, det är billigare i alla fall.

Jag känner mig så borta och nere hela tiden. Ingenting är kul längre. Jag måste röja mer... jag är trött på att kliva över saker eller följa små gångar mellan packningsbergen.

Vad är klockan? Oj, så mycket... okej. God natt.