2017-04-17

Det sviiiiiiiiiider i halsen. Jag är förkyld. Blä. Har just tagit Xanor för jag mår inte bra. Ska försöka äta något senare och sedan ta en Mucoangin som bedövar halsen lite. Måste bara hitta mucosarna i någon kasse... någonstans. Nej, jag har fortfarande inte packat upp allt... och så småningom är det väl dags att packa ner allt igen.

Aj, min hals... Jag dricker mycket i alla fall. Det enda jag får ner är Coca-Cola light... men det är väl bättre än ingenting. Igår drack jag 1,5 liter och glömde sedan bort att ta piller för att kunna sova. Koffeinet gjorde att jag bara sov typ 4,5 timmar. I Spanien finns både koffeinfri light och även koffeinfri zero. Tror de kallar den "zero zero". *ha, ha*. Jag brukar inte dricka läsk vanligtvis men när jag mått illa senaste tiden och nu när jag är sjuk så är det det enda som funkar. Vad jag dricker när jag inte dricker läsk? Ungefär en liter mjölk om dagen.