2019-01-31

Klockan är snart halv fem på natten... eller morgonen. Jag mår skitdåligt. Det konstiga är att jag kan inte förklara på vilket sätt jag mår dåligt eftersom jag inte vet det själv. Jag mår bara inte bra. Okej, illamående har jag... men det är även något annat som jag inte kan sätta fingret på. Jag har redan tagit fem stycken Xanor tidigare idag. Tog två till precis nu men det tar ju minst en timme eller kanske två innan de verkar. Tog ett piller mot illamående också. Det kanske verkar tidigare.

Jag vet inte varför jag mår så här. Har inte känt något liknande tidigare. Det började imorse strax efter jag steg upp. Jag mådde... okej... och sedan plötsligt så snurrade hela rummet... ja, allting snurrade förutom jag... öh, såklart. Det var bättre att blunda än att inte blunda så det är inte det där med kristallerna i örat som jag haft tidigare. Men det var inte bara yrseln... jag kände mig jättekonstig. Har gjort det hela dagen ända sedan "yrseln".

Nej, fan... det här går inte. Jag kan inte sitta här i halvmörker ensam och må dåligt. Jag måste nog väcka morsan. Jag hatar att störa folk men jag pallar inte med att må så här just nu. Jag hajar inte vad som är fel... skit. Äh, jag går och väcker morsan nu... om hon vaknar... hon tar ju sömnpiller varje natt.

Usch, jag mår skitdåligt...