2021-04-11

Kul när man får mensen två dagar för tidigt för att man glömt ta sista hormon-p-pillret innan perioden börjar. Just det, måste leta efter en läkare som kan skriva ut p-piller för jag får inte längre det från... öh, vem det nu var som skrev ut det förut. Kanske en barnmorska? På grund av min ålder så måste en läkare skriva ut det. Jösses, det låter som att jag är 100 år gammal. Det känns så ibland för jag har ont överallt och mår dåligt. Skrev jag att jag är nere på 0,125 mg Xanor? Kan inte ens räkna längre... jag delar 0,25 mg Xanor... det blir väl 0,125? Vad är det för dag idag? Söndag... då har jag alltså ätit den här dosen i en vecka? Mårten var här idag och vi åkte ut lite med bil. Ska ut en sväng imorgon också.

Fy fan vad mycket folk det var överallt. Vi handlar aldrig på helger men man såg ju hur parkeringarna utanför matbutikerna såg ut. Sedan var många ute och promenerade och av någon konstig anledning verkade det som att alla hade gäster. Har folk glömt att det är en pandemi? Eller tror de att de är skyddade för att de fått en eller två doser vaccin? Man kan ju bli sjuk ändå men förmodligen med mildare symtom. Mårten berättade att en halvkändis jag är vän med på Facebook gått omkring med mask och handskar och varit jätteförsiktig nu fått covid-19 ändå och att det uppenbarligen är från barnen. Fattar inte hur lång tid det ska ta för folk att inse att alla smittar.

Äh, nu ska jag spela lite och sen sova för klockan är 4 på natten. Om jag är trött? Nej.