1999-04-13

Idag har jag varit hemma. Jag har mest suttit framför datorn och skrivit in gamla dagböcker från 1993 och 1994. Nu är det bara några dagböcker kvar, sen är allt gammalt inskrivet och klart.

Det är både intressant, roligt och sorgligt att läsa de gamla dagböckerna. Tänk vad mycket man glömmer bort egentligen... på så sätt är jag glad att jag har skrivit dagbok. Då lever minnena kvar... för evigt.

Imorgon ska jag nog till föreningen. Om det blir på förmiddagen eller eftermiddagen vet jag inte. Vad ska man ta på sig imorgon...? Yllekofta eller? Det är ju så himla kallt ute... brr...

Fåglarna har sin ruggningsperiod just nu. Det samlas massor av fjädrar bara på en dag. Om jag skulle spara alla fjädrar skulle jag säkert få ihop till en kudde eller så.

Det finns ingenting på TV. Äh, det är kanske lika bra att titta in på Internet. Kolla mailen osv. Kanske man har fått något roligt.