1999-04-06

Jag har varit hemma idag. Jag mår inte speciellt bra. Det beror på medicinsänkningen. Jag mår jävligt illa... urk. Känns som att jag hela tiden måste spy, men som tur är kommer det inget. Nu har jag ätit lunch och det känns en aning bättre. Ja, jag tog förstås en Xanor imorse när jag mådde som värst och effekten av den sitter nog kvar lite... tror jag.

Roger åkte till jobbet för några timmar sedan. Han ska snacka med sin chef om att byta från kvällspasset till det vanliga dagspasset. Han har tröttnat på de konstiga arbetstiderna. Alla affärer är ju stängda när han slutar...

Nåväl... jag har lovat att jobba lite med föreningens hemsida. Jag tror inte att jag orkar fixa allt idag men några sidor kan jag nog lägga upp. Sen borde jag ta en sväng med dammsugaren. Det är en aning skräpigt i lägenheten.