1999-09-27

Jag ska lägga mig snart. Roger gör sig redan i ordning. Enligt väderprognosen ska det bli regn i morgon också. *suck*.

Igår var Roger och jag i centrum och kollade efter ett par jogging-dojjor åt honom. Vi hittade inga. Vi var inne i lite olika affärer och handlade diverse saker, bl.a. hirskolvar åt fåglarna, hårfärg åt mig...

Sedan åkte vi till mina föräldrar. Vi åt god mat. Vi pratade om att kanske åka till IKEA och kolla efter en ny bäddsoffa åt mig. Men klockan var redan så mycket att det inte var någon idé. Vi åkte in till stan istället och kollade på sportskor i The Stadium på Sergelgatan. När vi körde på Sveavägen såg vi en lila Corvette som tävlade med ett par motorcyklister... män med sina leksaker...

Idag var vi i centrum igen och kollade runt. Hittade ingenting intressant. Vi åkte till mina föräldrar, stannade till vid en grill-kiosk, jag åt två grillade med bröd, Roger åt kebab med bröd. Sedan gick vi vidare hem till mina föräldrar där vi satt och pratade en liten stund. Efter det åkte vi till Ikea och tittade på en bäddsoffa som jag var intresserad av. Jag tycker den är fin, skön att sitta i och mycket skön att ligga i. Men mina föräldrar tycker att jag ska se mig om efter bäddsoffor även på andra ställen. Nåväl, sedan passade jag på att köpa en liten hallpall eftersom det behövs när man ska ta på sig skorna. Den kostade bara 69 kronor. Jag och Roger ägnade en del av kvällen åt att få ihop den j-vla pallen. Skruvarna var bara skit... gick ju nästan sönder.

Vad tusan har flugit i mig, kanske du undrar. Ingenting. Jag tog en Xanor igår och idag för att klara av allt. Vet inte hur det hade gått utan.