1999-10-07

Jag har färgat håret... hoppas att det inte ser allt för hemskt ut... *ler*. Jag har färgat håret ända sedan jag var runt 15 år. Min riktiga hårfärg är mörkblond... trist. Jag färgar alltid så att jag får lite mer rött i håret. Intressant va...? Hrm.

Jag kollade mailen för en stund sedan. En kognitiv beteendeterapeut som föreningen har mycket kontakt med ska skicka någonting som jag ska skriva in på hemsidan. Pratade tidigare med Tommy från föreningen. Tydligen har terapeuten skickat ett mail, men det har inte kommit fram. Det är inget fel på mailadressen i alla fall för jag har testat att skicka från min personliga mail till föreningens, och det kom fram.

Förkylning... sen är det dags för månadsplågan... om någon dag eller så. *suck*. Nej, tänk positivt istället. Fram med någon bra CD-skiva som får en på andra tankar.