2000-01-20

Det gick hyfsat bra hos psykologen igår. Som vanligt ska det göras en massa utredningar och bedömningar innan man ens får veta om man är berättigad till terapi. Och när... eller om man får terapi så är det väntetid...

Att lägga sig tidigt igår... tjaa... det funkade ganska bra. Jag somnade kvart över tio. Ikväll ska vi lägga oss tidigt igen. Imorgon är ju den stora dagen... hrm. Vi åker tidigt på morgonen. Jag måste stiga upp minst en timme innan för att kunna få ner någon frukost. Och ta en Xanor förstås...

Jag gillar inte min dator just nu. Förut funkade det mesta men efter att jag raderat allt på hårddisken och sedan installerat allt igen så är det vissa program som inte vill fungera. Realplayer t.ex. Jag skrev till dem och frågade vad som kunde vara fel. De snackade något om att jag skulle kolla drivrutinerna till ljud- och grafikkorten osv... att de var uppdaterade. Fan, det fungerar ändå inte. Hela min dator är ju en kvarleva från stenåldern. Allt kommer förhoppningsvis bli bättre när jag skaffar en ny dator. Nu får jag lyssna på radiostationer med Windows Media Player istället. Ja, de stationer som nu sänder i det formatet. *suck*.