2000-01-31

*puh*, måste få hjärtat att slå lite lugnare. Nej, det är väl inte så farligt egentligen. Det känns bara som att det är så mycket saker på gång just nu. Nyss ringde de från föreningen och berättade att P3 (radion) hade ringt och ville intervjua någon med... hm... jag tror det var social fobi. Därför så undrade de om jag ville ställa upp. Oh, shit... snacka om att man blev nervös på direkten. Men jag tackade nej och sa som det var att jag har en hel del att göra.

Igår var förresten Roger och jag i Arninge. Vi skulle till en affär som bl.a. säljer täcken. Vi hade frågat SL vilken busshållplats som var närmast. Vi följde instruktionerna... gick i den iskalla blåsten... och det visade sig att vi kunde ha åkt en hållplats till. Vi hittade affären i alla fall och Roger köpte sitt täcke. Sedan var det en lagom promenad till Arninge centrum. Vi kände att vi behövde värma upp oss innan vi åkte hem. Därför gick vi in i centrumet, köpte varmkorv och kollade runt i affärerna. När vi sedan kom hem så kände jag mig fortfarande frusen och det höll i sig under hela kvällen (trots att jag kröp ihop under min ullfilt). Ja, just det... jag kanske ska nämna att jag tog en Xanor innan vi åkte.