2000-12-24

Jag ska snart lägga mig. Jag känner mig trött trots att jag blev väckt halv tolv idag. Vem vet hur länge jag hade sovit annars? Nåväl, imorgon ska jag se på en film på förmiddagen och ska därför försöka vakna i tid.

Hur har denna julafton varit då? Jo... maten var god (jag har ätit massor), jag fick flera fina julklappar och det kändes kul att mina föräldrar uppskattade pastagrytan jag köpt åt dem. Paketet från Roger innehöll en rolig fisk som bl.a. sjunger "Don't worry, be happy" samtidigt som den vickar på stjärten och rör munnen så att det ser ut som att den verkligen sjunger (en sådan firre som ni kanske har sett i Baren). Den är så hemskt rolig att jag skrattar så jag får tårar i ögonen varje gång jag ser den.

Något inte lika kul är att jag fick ta några Xanor för att jag inte mådde bra. Jag kände det redan när jag vaknade imorse. Sen var morsan och jag ut på en promenad och passade på att stanna till vid affären och köpte lite smågodis. Inne i affären kände jag av panikångesten lite.

Kanske det är dags att ringa till läkaren så småningom och fråga om jag ska höja dosen av Zoloft till två tabletter. Vi får se... om det inte blir bättre snart så ringer jag.