2001-05-09

Idag fick jag för en gångs skull lite rolig post. Först en avi om ett paket som jag ska hämta ut på Posten (en webkamera, *hi, hi*). Sen var det ett stort, tjockt kuvert innehållande en CD-skiva och ett kassettband. Det är från en polare i Schweiz som gör egen musik. Om du undrar så är det inte samma kille jag skrev om förut (han som är förtjust i mig).

Idag ska jag till SPS, och så ska jag träffa min terapeut också. Det ser ut att bli varmt idag så jag får rota i garderoben efter lite sommarkläder. Sen, om jag hinner, så hämtar jag ut webkameran. Det känns nästan som julafton för jag kan aldrig få nog av tekniska prylar. *ler*. Självklart så finns det en nackdel också... det ekar nämligen i plånboken. Men det är smällar man får ta. Jag har inget emot att äta blodpudding varje vecka...