2001-05-15

Idag var jag nere i tvättstugan. I vanliga fall brukar jag låsa med ett hänglås och sedan gå upp till min lägenhet. Men idag satt jag där nere i lite mer än en timme. Tanten som hade tvättiden innan mig var nämligen inte färdig. Och medan jag satt där och väntade så kom en annan tjej som frågade om hon fick använda torkskåpet. Gärna för mig... jag brukar ändå inte använda det.

Min morsa åkte hem för en stund sedan. Vi var ute på en promenad. Jag kände mig väldigt seg, men det berodde nog på att jag sov en stund precis innan hon ringde på dörren.

Jag har ändrat webkameran så att man kan se mig. Fast inte på nära håll. *ler*. Lite privatliv kanske man ska ha. *skratt*.

Imorgon ska jag till SPS och träffa min terapeut. Morsan brukar alltid följa med, men hon är bortrest imorgon så jag får klara mig med farsan. Det ska nog gå bra ändå.