2001-05-19

Jag är redan hemma. Farsan och jag handlade mat, sedan åt vi lunch hemma hos mina föräldrar. Vi hann sitta ute ca 20 minuter i solen också... innan de mörka molnen täckte himlen helt. Sen sa jag att jag ville hem. Jag mår fortfarande inte så bra (med förkylningen). Idag har jag även drabbats av "längtar-efter-Roger-syndromet". Det är så jobbigt... det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Men idag känns det extra mycket. Vet dock inte varför...

Jag får försöka tänka framåt istället. Att man kanske gör framsteg med terapeuten, resan till Kanada och alla släktingar. Men det är ändå svårt. Det känns som att mitt hjärta håller på att slitas isär.

Nu ska jag ta ett långt, hett bad i några timmar. Senare ikväll kanske jag lyssnar på avslappningsbandet jag fick från terapeuten. Sen är det nog lika bra att köra lite självhealing som jag lärde mig av kinesiologen. Det är ju så när man mår dåligt (i alla fall jag) att man testar allt för att bli bättre.