2001-08-14

Det märks att jag fortfarande inte har ställt om till svensk tid. Jag har svårt att hålla reda på vad det är för dagar osv. Igår skrev jag att morsan och jag ska åka buss. Det ska vi ju inte alls... Vi tar Roslagsbanan.

Hm... vi ska åka härifrån strax före fyra. Ska jag försöka äta något innan? Ja, det kan nog vara bra.

Jag fick mail från min terapeut att han ska ha semester ända till mitten av september. Då får jag väl fortsätta lyssna på mina avslappningsband och träna på sånt jag tycker är jobbigt. Tack och lov så har jag min morsa och en god vän som kommer upp hit imorgon. Hoppas att det blir fint väder så man kan vara ute och hitta på något kul.

Jag kanske skulle ta och uppdatera dagboken på nätet... så folk inte tror att jag slutat skriva... eller att jag stannat kvar i Kanada. *ler*