2001-08-20

Inatt sov jag nio timmar. Jättehärligt. Nu sitter jag här i soffan med min filt. Har åkt på en förkylning tror jag. Men jag dricker min Echinagard... så det är bara att hoppas på att det går över snart. Jag har feber... inte så värst mycket, men det känns.

Igår var det fint väder ute. Det kan man knappast säga om den här dagen.

För någon timme sedan ringde Roger (mitt ex). Det var flera månader sedan jag pratade med honom senast så självklart blev jag lite chockad, men det gick över rätt snabbt. Orsaken till att han ringde hade med datorn att göra förstås. Men sen pratade vi om lite allmänna saker också. Han berättade bl.a. att han fått två epileptiska anfall för inte så längesedan. Polisen fick visst slå sönder en ruta hos honom för att kunna komma in. Usch, inte kul med sånt. Bra att han äter medicin i alla fall...