2002-02-09

Usch vilket trist väder det har varit idag... bara regn hela tiden. Jag var hemma hos mina föräldrar och åt god mat tidigare under dagen. Tyvärr stannade jag inte särskilt länge för jag höll på att somna där.

Igår var jag ute på en lagom lång promenad med morsan. Det kändes riktigt bra att få lite frisk luft i lungorna. Just det... jag tog en snabbtitt i mina fåglars bo och fann 7 st ägg som låg prydligt i ett hörn. *hi, hi*.

Annars har jag mått ganska bra idag. Aptiten har kommit tillbaka. Inatt kunde jag inte sova så jag satt uppe och åt kyckling och tittade på OS-invigningen. Min vikt börjar hamna på en ganska normal nivå nu. Under 1995 när jag mådde som sämst vägde jag nog inte mer än 45 kg. Nu har jag lyckats kämpa mig upp till 53 kg. Det kanske delvis beror på medicinsänkningen... vem vet.