2003-03-06

Farsan har just åkt hem. Han var här med lite mat som han hade lagat själv. Wow. Vi var ute på en promenad också. Vi stannade till vid mataffären då vi ändå hade vägarna förbi. Jag var väldigt tveksam innan om vi skulle gå in, men jag tänkte att jag gör ett försök. Redan vid brödhyllan började jag må dåligt. Snabbt plockade jag åt mig det jag skulle ha och sa åt farsan att hänga med.

Jag skulle även köpa en deodorant och när jag kom till rätt hylla så höll jag på att spy. På andra sidan stod nämligen alla tvättmedel och rengöringsmedel. I vanliga fall brukar jag tycka att sådant luktar gott. Men när jag mår illa så får alla starka dofter mig att må ännu värre.

På lördag när farsan och jag ska till centrum och handla mat måste jag ta Xanor, annars vet jag inte hur jag ska klara av det hela.