2004-06-24

Jösses vad det regnade mycket inatt. Jag vaknade runt halv sex och då vräkte regnet ner. Som tur var kunde jag somna om och vaknade inte förrän efter tio när telefonen ringde.

Jag har precis avslutat mitt lilla träningspass och tänkte varva ner i soffan med en bra bok av Stephen King. Senare kommer morsan över och vi ska ut en sväng. Jag måste komma ihåg att köpa fjällfil. Jag har fastnat i en äta-fjällfil-med-cornflakes-och-russin-period. Jag kan inte få nog! *ha, ha*

Hoppas att det blir fint väder imorgon. I alla fall så pass bra att man kan vara i stan och gå omkring. Om jag mår bra och regnet inte öser ner så tänkte mamma och jag åka till Skansen. Vi har aldrig varit där vid midsommar så det kan ju vara kul att se vad som händer där.

80 kr i inträde?! Shit! Jag var in på Skansens hemsida och kollade lite... programmet för midsommarafton ser måttligt intressant ut. Men det kan kanske bli kul ändå. Det är väl inget fel på folkmusik och gammaldans? *skratt*. Dessutom är det ganska enkelt att ta sig dit. Bara att hoppa på Roslagsbanan och sedan byta till buss. Åker man från mina föräldrar måste man byta fler gånger.