2004-07-13

Jag vet inte om jag är orolig för att mamma ska vara bortrest i två veckor eller om jag helt enkelt ätit något dåligt. För ca en timme sedan vaknade jag av att jag mådde illa. Jag kunde inte somna om, så jag gick på toa... och satt där i en halvtimme. Gick illamåendet över sedan? Nej. Jag började kallsvettas och kände hur magen vände sig ut och in. Nja, kanske inte bokstavligt talat...

Nu när jag har spytt känns det lite bättre. Jag har tagit två Xanor och sitter nu här i soffan och väntar på att de ska verka. Jag vet inte vad jag ska hitta på för att inte fundera för mycket över hur jag mår just nu. Se på TV eller läsa en bok? Hm, jag ska se om det finns något på Animal planet. Man blir alltid lugn av att se på djurprogram (jag blir det i alla fall). *suck*. Jag har redan sett det här programmet. Får väl kolla in de andra kanalerna. Nyhetsmorgon på fyran... översvämningar... ja, det får duga.