2005-01-02

Jag firade en jättetrevlig nyårsafton med mina föräldrar och Mårten. Det var inte så många fyrverkerier men det kan man ju förstå med tanke på det som hänt i Asien.

Just nu har jag det inte så trevligt. Hela dagen har jag haft magkramper och diarré. Jag ska snart sova... jag fryser bara som fan. Har på mig två tröjor, varma byxor och strumpor. För en timme sedan tog jag tempen... +38 grader i feber. *suck*. Och jag antar att eftersom jag fryser så mycket så är febern fortfarande på väg upp. Toppen... nu är tempen +38,1 grader. Jag kan inte ta Alvedon för min mage tål inte det (komiskt nog får jag magsmärtor av Alvedon). Skulle inte förvåna mig om det är på grund av alla antidepressiva och annan skitmedicin som magen krånglar. Eller så kan det förstås bero på att när jag försökte ta livet av mig för ett antal år sedan så proppade jag i mig en massa piller och även koncentrerat växtgift.