2005-01-31

Jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Trodde jag åkt på någon slags vinterkräksjuka men det var nog falskt alarm. Jag var bara uppe en natt och spydde. Men min mage känns fortfarande konstig...

Det börjar bli ljusare ute. Idag... hm, eller var det igår... Nåväl, solen sken in och man såg hur dammigt allt var. Ha, ha! Nej, men det är trevligt med ljus. Det tycker nog också mina små kärnor jag har planterat. Jag ska testa om jag får upp lite olika citrusfrukter. Jag har planterat kärnor av kumquat, sweetie, röd pomelo och citron. Jag köpte även apelsin och lime men hittade inga kärnor i dem. Jag får göra ett nytt försök någon annan gång. Sweetie och röd pomelo kommer jag med all säkerhet att köpa igen för de var så söta i smaken.

*atjooo*. Oj, det vore kanske bra att ta tempen. Ska sätta mig och se på Big Brother på nätet. Det är kul att ha något att se på de närmaste månaderna. Just nu pratar alla massor och lär känna varandra, men senare under perioden så kommer det med all säkerhet att hända både det ena och det andra. Det är både underhållande och intressant att se hur folk reagerar i olika situationer. Att vara instängd i ett hus fullt av främlingar under en så lång tid tar nog inte bara fram ens bästa sidor...