2005-03-17

Igår hade jag ångest igen. En aning svagare än förra veckan... men ändå. Det är skitjobbigt och så tar det mycket på krafterna. Jag har tid i tvättstugan idag men jag vet inte om jag klarar av det. Jag får väl ta en Xanor eller två för jag måste verkligen tvätta. Men... går det inte så får jag väl stå ut med det. Fan, hur lång tid kommer det ta tills jag slipper den här oron för ångest? Jag vågar knappt äta något, speciellt inte på kvällen. Jag vet ju aldrig om det är illamåendet som kommer först eller ångesten. *suck*.

Jag får skriva upp en lista eller memorera saker som jag ska undvika för att inte få ångest på kvällen/natten. Bland annat ska jag nog helst inte äta mat efter 20:00. Jag ska inte se på TV-program som gör mig upprörd... inte sent på eftermiddagen eller kvällen i alla fall. Inget kaffe eller annat med koffein.

Nej, nu kurrar min mage så jag ska försöka peta i mig en liten drömyoggi.