2005-03-14

Jag har haft ångest varje kväll sedan jag hade så stark ångest för ett par dagar sedan. Jävla skit. Det var nära att jag inte kunde åka till mina föräldrar. Om Mårten inte skjutsat mig så hade jag förmodligen varit tvungen att stanna hemma för jag mådde skitdåligt. Det hade inte fungerat att åka buss...

Jag lade fram mitt förslag om medicin till psykiatern förut och hon tyckte det var en bra idé. Så jag har bestämt att jag ska börja med Aurorix den 4:e april. Det är nämligen en del grejer på gång den närmsta tiden, inget särskilt alltså... jag vill bara inte börja äta medicin t.ex. på grund av att jag haft så stark ångest de senaste dagarna (ångesten förstärks ju ännu mer i början av medicineringen). Sen har jag tvättstuga den här veckan. Nästa vecka är det påsk och då kommer jag säkert umgås en del med mina föräldrar. Veckan efter det har jag mens... men när den är slut så börjar jag med pillerna.