2005-04-25

Det har gått ganska bra med medicinen än så länge. Jag var nervös innan för hur jag skulle må. Men förutom hemska magsmärtor första kvällen så har det varit lugnt. Jag är ganska seg och trött... hoppas att det bara är så här i början.

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva. Jag är mitt uppe i mitt träningspass. Jo, jag höll nästan på att glömma... Jag har vunnit i en tävling igen. En så kallad "frukost-TV" på 14 tum med inbyggd DVD-spelare. Jag är jätteglad för den. *hi, hi*. Den står nu ute i köket tillsammans med nya möbler som jag fått av mina föräldrar. Istället för mitt gamla bord (som hade plats för 8 pers) så har jag ett mindre bord i metall och glas. Sen fick jag en fin bokhylla också. Själv köpte jag fyra små pallar till köksbordet och sen en liten byrå att ställa TVn på.