2005-05-06

Jag ska inte skriva dagbok mer. Nåväl, kanske... om jag får lust någon gång igen. Men nu känner jag verkligen inte för att skriva. Allt känns meningslöst. Och när man känner sig tvungen att skriva något bara för skrivandets skull, då är det inte kul.

Det är inte kul heller när folk inte lyssnar på en. Varken mina föräldrar eller närmaste vänner hör på vad jag säger. Antingen blir jag avbruten eller så går informationen in genom ena örat och ut genom det andra. Det är ju schysst när man har social fobi och verkligen anstränger sig för att prata mer... Så jag tänker göra som förut, sluta mig inom mitt skal och inte dela med mig av mina innersta tankar för någon.

Vi får som sagt se om jag har någon lust att fortsätta skriva dagbok senare. Jag låter alla gamla dagboksanteckningar ligga kvar på nätet... ifall att det skulle vara till nytta för någon (inte för att jag tror det).

Tack och adjö, jag önskar jag vore dö'. *poff*