2005-11-02

Det börjar redan bli mörkt. Usch! Jag längtar till första advent eller när det nu är man sätter upp alla fina ljusslingor.

Idag känner jag mig som en sengångare. Jag sov inte särskilt många timmar inatt. Blev väckt imorse runt åtta av att några ungar sprang omkring i någon lägenhet. Det lät som att de hoppade omkring i träskor... *suck*. Min alkoholistgranne var tydligen inte hemma för alltid när det är något ljud så brukar han skrika "JAG HÖÖÖR!!".

Allting känns bläigt (kan man säga så?) idag. Jag satte mig ner förut för att se på Gladiator på DVD som jag fick låna av en kompis. Jag har sett filmen förut, men det var ett tag sedan så jag tänkte att man kunde kolla in den igen. Men jag orkade inte... det känns bara så... blä. Jag ska nog ta och leta lite på nätet efter en bra läslampa.