2005-11-07

Så var det måndag igen. Det känns som en riktig måndag också. *usch*. Jag mår sådär... ingen ångest tack och lov. Det känns bara som att jag skulle behöva sova ca 20 timmar till. Jag måste lägga mig tidigare idag...

I lördags var jag och morsan i stan. Farsan var hemma för han hade ont i ryggen. Mamma och jag gick omkring och tittade i affärer. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag köpte... Jo, jag köpte två presenter till Mårten. Sedan införskaffade jag lite småprylar från Panduro. Jag tänkte försöka knåpa ihop ett eget halsband.

Mårten ja... han var här... igår? Ja, det var det nog. Han hade vägarna förbi och stannade till här i ett par timmar. Jag drog med honom ut på en lagom lång promenad. *ha, ha*. Det var nämligen så att jag skulle köpa en grej från min mataffär, men den var slut så vi gick till nästa affär istället. Jag tycker inte att det är så långt att gå... men det är det kanske. Tiden rann i alla fall iväg i en jäkla fart. Något annat som rann var vatten... regn... från himlen liksom... *skratt*.