2009-01-30

Jag sitter och kollar på Jerry Springer. Ibland är det så invecklade och konstiga förhållanden att man undrar om det verkligen är sant. Men det är väldigt underhållande att se på. Alltså inte underhållande roligt utan underhållande intressant. Efteråt ska jag se på Let's dance. Det är lite creepy för det känns som att den här säsongen är otursförföljd. Först hjärtinfarkt, sedan influensa och senast blödning i hjärnan. Vad kommer härnäst? Läskigt..

Nej, över till något kul: allt som är gratis. Jag har varit testpilot för olika prylar t.ex. en tjänst i mobilen, olika drycker och matprodukter. Just nu testar jag en ny typ av deodorant, det är spännande. Sedan är det alltid roligt att gå på olika evenemang. Fast i de sammanhangen har jag inte bara trevligt, det är en övning för både min sociala fobi och panikångesten. Senast var Mårten och jag hos Whyred. Jag fick en inbjudan och där stod det inte att de skulle bjuda på något men när vi kom dit fanns det vin och bigarråer så det var en positiv överraskning. Mårten fick nöja sig med Ramlösa eftersom han körde bil men jag tog ett par glas vin. *he, he*