2011-02-23

Morsan visade bilder på min kusins facebook. Hon har en nyfödd unge och lägger in mängder av bilder på den. Jag skulle aldrig göra det... inte ens påklädda bilder med tanke på alla sjuka människor som finns ute på nätet. Men jag kommer aldrig skaffa barn så jag behöver inte bry mig om den situationen. Annars är facebook bra... jag är vän med alla mina 5 kusiner... fast vi skriver inget till varandra. Nåväl, om man vill kan man ju göra det.

Förutom deppigheten mår jag sådär. Jag kände mig rätt okej imorse... trots att Mårten och jag hade varit på bokrean och käkat gratis frukost... och jag hade glömt ta min Lergigan och åksjuketablett innan. Sen kom jag hit till mina päron och kände mig ändå hyfsat bra så jag gympade och tänkte att jag skulle testa att inte ta någon Lergigan. Det var ingen bra idé. Senare under dagen var jag halvt skakig och hyper... typ som om jag hade druckit 20 koppar kaffe. Usch. Nej, hellre är jag lite seg än ångestladdad.

*suck*. Jag vill bara sova tills det blir vår...