2011-02-25

Vilken jobbig dag... min hjärna är bränd, jag kan inte tänka. Hatar allt tjafs hela tiden. Det började med att när jag pratade med Mårten i telefon så lyssnade han inte på vad jag sa, han gjorde annat samtidigt. Skitkul att göra så mot någon som har social fobi. Sen la päronens internet av så jag kunde inte se på Big Brother. Jag blev upprörd, inte så mycket för att det inte fungerade... utan för att mina föräldrar inte förstår att jag behöver få åtkomst till internet. Jag kan inte bara sätta mig och göra något annat. Det är dessutom inte bara Big Brother som jag vill kunna se på, det är tävlingar och andra grejer som man kanske måste göra snabbt, typ "först till kvarn"-saker och liknande...

Usch, jag mår inte bra. Har ont i huvudet nu. Jag ska nog ta en Alvedon... om jag har kvar några munsönderfallande tabletter... annars blir det flytande Alvedon.

Jag har i alla fall bestämt att jag ska förlänga abonnemanget på mitt mobila bredband så länge Big Brother håller på... så att jag har en backup.