2011-06-07

Det var en hyfsat bra dag idag. Fint väder, trevligt sällskap och roliga djur på zoo. Yes, Mårten och jag var i Parken Zoo i Eskilstuna. Det var knappt några människor där vilket gjorde att vi i lugn och ro kunde gå omkring och titta på djuren utan att höra en massa barnskrik och annat oväsen.

När jag kom hem för en stund sedan så såg jag att jag fått mail om att jag vunnit i en tävling! Yippieee! Det är ett ganska fint pris faktiskt. Kan berätta mer om det sedan om jag kommer ihåg. Nu ska jag borsta tänderna och sedan smörja in mig med lite "SOS-kräm". Det är en superbra produkt som man kan ha på huden där man har bränt sig. Trots att vi bara gick några timmar i parken så syns det tydliga vita streck där linnet gick över axlarna. Jag får färg på nolltid vilket är kul men inte om man får vita partier där kläderna har täckt huden. *ha, ha*. Nu har jag i alla fall tagit hit en bikini så att jag kan sola hela kroppen. Jag har även laddat med solprodukter både för ansikte, kropp, området runt ögonen och även läppcerat med solfaktor. Nu håller jag bara tummarna för att det dyker upp dagar med bra väder så att jag kan ligga ute och steka mig.

Det var faktiskt jätteskönt att få en massa sol på sig idag. Min kropp behövde det. Dessutom känns min panna bättre nu... för någon dag sedan var den full av finnar. Sol och finnar går tydligen inte ihop. *he, he*