2011-06-12

Någon annan bor hos grannen (intill mina föräldrar alltså). Den vanliga bilen står inte där... det är en Volvo på uppfarten nu. Det förklarar också varför det stinker cigarettrök varje halvtimme. Det är säkert grannens ex eller någon vän som är där... eller något. Vad vet jag. Jag tycker bara att det är så irriterande med folk som skiter i om andra störs av deras ovanor. Hemma i mitt hus är det just nu ingen runt omkring som röker. Men det bor en alkoholist under mig och han är inte så fräsch precis. När Mårten och jag var där senast och hade balkongdörren öppen så hörde man snubben nedanför hosta och harkla äckligt. Blä. Drömmen vore nog att bo i en villa med stooooooor tomt så man inte störs av andra... och inte stör andra själv. Det vore härligt att kunna göra vad man vill när man vill. Diska mitt i natten... lyssna på musik högt...

Jag gillar inte rökare. Ibland har man bara lust att döda dem... men de gör ju ett ganska bra jobb själva så det är lite onödigt. *ha, ha*