2012-02-24

Jag sitter och kollar på Big Brother. Det finns väl egentligen ingen som jag gillar men just nu ogillar jag Sippan och 70-tals wannabe Juliana. Jag ska börja kalla dem för lill-Hitler och Dumiana. Det är jätteintressant att se hur folk är... blir bara så irriterad när folk är idioter. Just nu fulla idioter... förutom lill-Hitler för han tål inte alkohol. Han verkar inte tåla fulla människor heller som grisar ner överallt och förstör dyra mikrofoner. Jösses. Nej, jag måste hämta lite mer mjölk. Får se hur länge jag orkar vara uppe... beror på vad som händer eller hur jag mår. Min hals är fucked up. Jag låter värre än norrlänningen i Big Brother. Superhes alltså. Ibland försvinner rösten helt... och inte har jag några Strepsils hemma heller. Vicks fungerar väl okej... men inte lika bra.