2012-02-14

Vilket skitväder. Det var i alla fall okej när Mårten var här. Jag minns inte exakt vad vi gjorde... åkte omkring hit och dit. Det blev en del Xanor för jag mådde inte bra. Det är nog allt sammanlagt... väder, humör... tror att jag ska ha mens på måndag. Är så sjukt trött på det. Jag vill inte ha några äckliga ungar så det är helt onödigt att min kropp producerar ägg. Mens är så meningslöst och irriterande... och så måste man stå ut med det i en vecka varje månad. *suck*

Imorgon ska jag tona håret. Jag vill inte ha rött i mitt hår. Vill inte vara en svartskalle heller, folk behandlar en sämre (ja, faktiskt). Jag ska bli ljushårig igen... som när jag var liten... mörkblond, fast kanske mer åt ask-hållet... alltså kallare färg. Alla säger jämt att jag ska ha varma färger i håret. Bullshit, jag ser ju ut som ett lik då. Nej, man ska nog ha sin egen hårfärg... eller något som inte är så långt ifrån den.

Hm, meningslöst inlägg. Ja, allting känns bara så här: no4thå3ou4tåj3njvbernwt4rr3 8uty45t

God natt... kanske. Jag får nog skotta snö imorgon.