2012-02-20

Mårten sover på en madrass i köket (han snarkar ju). Jag sitter och kollar på Big Brother. Det är kul men jag ska nog lägga mig snart. Jag är förresten svarthårig igen. Jag köpte en hårfärg som det stod "brun" på. Inte ljusbrun, inte mörkbrun, inte guldbrun, inte rödbrun... bara brun. Det blir säkert lite ljusare efter ett par tvättar även om det är permanent hårfärg. Men det kommer inte bli så pass ljust som jag vill ha det. Dessutom tog det inte överallt. Jag var skitnoga men... jag vet inte, själva färgerna var kanske bättre förut. Min morsa som också färgar håret tycker likadant. Vet inte om det har att göra med att det inte är så starka ämnen i längre. Jag ska i alla fall förmodligen till en riktig frisör och få det fixat... en ljusare brun färg alltså.

Nej, nu ska jag hämta tandborsten och se vidare på BB. Just nu länsar de köket på mat. *ha, ha*. Imorgon kommer det kanske in en ny deltagare. Om jag fattat det rätt så ska det in en ny varje dag den kommande veckan.