2012-04-24

Nu är vi hemma. Ska bara ta det lugnt ett tag och sedan sova. Jag har ont i huvudet men det beror inte på gratisdrickan... jag drack bara ett glas vin och en halv flaska päroncider. Plockmaten var okej... den godaste var nog den jag fotade... någon typ av kött i röran och pepparrot. Sedan fanns det en med något som smakade fårost och den sista med lax på... ganska gott, men brödet det var på smakade inte så nice. Mårten åt mängder för han var hungrig. Jag tog bara... ca 6 bitar.

Jag vet inte vad det är... jag har mått så konstigt senaste tiden. Ofta har jag huvudvärk och allt känns bara fel. Det är väl mycket jobbigt just nu. Nej, jag orkar inte skriva mer nu. Jo, lite om kvällen kanske... från ångestens perspektiv. Jag tog som sagt tre Xanor men trots det mådde jag sådär. Ibland när det var mycket folk runt omkring oss fick jag lite instängd-känslor. Äh, det var kanske extra jobbigt på grund av att jag inte mår 100% när det gäller det fysiska. Känner mig inte helt hundra med psyket heller. Både Mårten och min morsa har problem... och jag vill inte låta ego men när jag mår så här orkar jag inte med att lyssna på deras problem med hälsa eller ekonomiskt strul.

Nu är Mårten tillbaka (han var och tankade bilen) så jag ska sluta skriva nu. Hej så länge...