2012-07-25

Min broccoli är kvar. Så det är nog ett bråck. Igår gjorde det ont när vi var på en shoppingtur för att ihandla mat. Jag kunde förresten inte äta paracetamol-tabletterna mer än i 3 dagar. 1000 mg paracetamol... och dessutom skulle jag ta dem 3 gånger per dag. Voltaren-salvan hjälpte inte heller. Så det blir nog en hel del sittande framför TVn för mig. Kul semester. Men egentligen spelar det ju ingen roll om jag tar det lugnt här eller hemma i Sverige.

Om jag skriver konstigt eller fel så är det för att jag tagit Xanor... idag igen. Måste tyvärr göra det för annars mår jag bara ännu sämre. Idag bjuder i alla fall Mårten på kinamat. Yippie!

Nä, nu börjar det bli mycket folk här i biblioteket så det är dags att åka tillbaka till lägenheten... som det är typ +27 grader i för att AC:n inte funkar.