2012-07-23

Nu har vi varit här i Spanien i ett par dagar. Tur att vi inte åkte senare, det är ju kaos precis vid spanska/franska gränsen med en massa eld som sprider sig utan att någon verkar kunna göra något åt det. Hade vi åkt ett par dagar senare så hade vi fastnat i de kilometerlånga köerna som bildats.

Jag mår fortfarande skit. Vissa dagar är lite bättre men andra känner jag mig sådär konstig igen. Det är så irriterande att det inte går att förklara bättre än att det känns som att kroppen lägger av.

Det var fler grejer jag skulle skriva om men jag har glömt bort det. Jag har tagit en hel del Xanor den senaste tiden på grund av att jag inte mår bra. En orsak som inte gör situationen bättre är att AC:n i lägenheten inte fungerar. Den kyler inte luften utan är mer eller mindre som en fläkt just nu. Min broccoli är inte så bra heller så jag tror inte att det är inflammation. Broccoli? Ja, eftersom de i Sverige sa att det är bråck men läkaren i Frankrike sa inflammation så tyckte Mårten att Broccoli var ett bra ord för vad det nu än är jag har.

Äh, jag kan inte förklara hur jag mådde när det var som värst. Kan bara säga så här: Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde då.